Kupił Kess V2 5017 china clone , ale bez powodzenia. 

Mogę spróbować odczytać ale pisanie jest czasami niebezpieczne.  Zasilanie Akku. Kiedy piszę lampy błyskowej, ECU potrzebują dużo mocy.

 

 

Szukano dużo ... pomyślałem, że powinienem przerobić wewnętrzną płytę.

 

Potem zrobił coś ...

 

tranzystory:

BCR112

MMUN2113

BC817

 

Murata filtry:

NFE61PT472C1H9L (podłącz grunt dla wszystkich)

 

kondensatory:

1uF - 35V

220uF - 10V

10uF - 16V tantal

 

Pan jest dobrej jakości pic z ori pcb

Kess-5017-PCB lutownicza

Wreszcie. To działa jak czar.

 

Moja rada brzmi: NIE KUPUJ Kess 5027 RED PCB z OBD2TOOL.COM - FAKE 5017. Mój przyjaciel kupił 10 jednostek z obdexpress.co.uk - wszystko działa dobrze, odczyt / zapis żadnych problemów. To miejsce jest on za pomocą: http://www.obdexpress.co.uk/wholesale/kess-v5.017-ecu-online-version.html

 

Aktualizacja: Mój przyjaciel zrobił kilka kess 5017 testy:

 

Berlingo 9HX:  tylko do odczytu identyfikatora z engineand działa ok

PSA Bosch EDC 16:  czytaj ok

Skoda Octavia 1.9 AXR EDC15:  czytać ok

BMW EDC17CP02:  write ok OBD

BMW EDC15:  OBD odczytu / zapisu ok

Ford Mondeo SID206:  odczyt / zapis ok

K-Line i CAN  zarówno OK

VW EDC17CP14:  odczyt / writewith moduł Tricore

2008 Sprinters z EDC16: Brak problemów

 

Nadzieję, że to pomaga.

http://ktagecu.blogspot.com/2018/02/china-clone-kess-v2-5017-red-pcb-rework.html

 




Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy