Obdexpress.co.uk zaktualizowaną nowy prawdziwy test:

FLY FVDI J2534 Zgłoś Test: Ford ECU diagnoza wit ScanMaster-ELM

 

Co jest FVDI J2534 :

FVDI J2534 jest w pełni kompatybilny z SAE J2534-1 i częściowo zgodny z SAE J2534-2 urządzenie interfejs komunikacyjny pojazdu to. Obsługuje większość protokołów komunikacyjnych pojazdu i może być używany jako urządzenie pośredni dla wielu poziomu dystrybutorem oprogramowania diagnostycznego. I może być stosowany jako urządzenie ELM327 także wspierać większość oprogramowania ELM327.

 

Co jest ScanMaster-ELM:

ScanMaster-ELM jest OBD-2 / EOBD diagnostyczne urządzenie skanujące do diagnostyki pojazdów poniżej normy OBD-II / EOBD, które zostały opracowane specjalnie dla chipie ELM327 z firmy ELM Elektroniki i obsługuje wszystkie 10 SAE J1979 zdefiniowanej 2 OBD tryby diagnostyczne $ 01 - $ 0A i wszystkie protokoły komunikacyjne.

ScanMaster-ELM installtion demo:

FLY FVDI J2534 Testowane z ScanMaster-ELM:

fvdi-J2534 testowane skutecznie-1fvdi-J2534 testowane skutecznie-2-fvdi-J2534 testowane skutecznie-3-fvdi-J2534 testowane-successfully-fvdi-J2534 testowane skutecznie-6-fvdi-J2534 testowane skutecznie-8-fvdi-J2534 testowane skutecznie-9-fvdi-J2534 testowane skutecznie-1fvdi-J2534 testowane skutecznie-12-fvdi-J2534 testowane skutecznie-13-fvdi-J2534 testowane skutecznie-15-fvdi-J2534 testowane skutecznie-17-fvdi-J2534 testowane skutecznie-1fvdi-J2534 testowane skutecznie-1fvdi-J2534 testowane skutecznie-20-

 

Co można zrobić z ScanMaster-ELM na FVDI J2534 :

 

ScanMaster-ELM jest OBD-II / EOBD Narzędzie diagnostyczne do diagnostyki pojazdów, w zakresie wymaganym przez prawo, zgodnie ze standardami OBD-II / EOBD opracowanych specjalnie na chipie ELM327 ELM Electronics i obsługuje wszystkie 10 OBD- 2s SAE J1979 zdefiniowane w Diagnostic tryby $ 01- $ 0A i wszystkie protokoły komunikacyjne:

 

  • ISO9141-2
  • ISO14230-4 (KWP2000) prawie init,
  • ISO14230-4 (KWP2000) powolny startowych
  • SAE J1850 VPW
  • SAE J1850 PWM
  • ISO15765-4 (CAN) 11/250
  • ISO15765-4 (CAN Bus) 11/500
  • ISO15765-4 (CAN) 29/250
  • ISO15765-4 (CAN) 29/500

 

W połączeniu z interfejsem opartym ELM327-, ScanMaster jest idealnym rozwiązaniem OBD (znany również jako ScanTool lub skaner OBD) dla diagnozowania wszystkie OBD-2 systemów zdolnych i jest bardzo dobrze nadaje się do warsztatów samochodowych, jak i doświadczonych użytkowników domowych, jak i hobbystów.

 

Wszystkie ecu w pojeździe, które obsługują OBD-2 są wykrywane automatycznie i może być zdiagnozowane z naszym oprogramowaniem. W wielu pojazdach, obejmują one automatyczną skrzynię biegów, układów hamulcowych, układów napędowych i innych urządzeń sterujących.

Między innymi Oprócz standardowych możliwości diagnostyczne, oprogramowanie oferuje liczne dodatkowe funkcje i oceny, które są oparte na danych z interfejsem diagnostycznym. Są to na przykład:

- Pomiar i wyświetlanie na żywo zużycia paliwa

- pomiar przyspieszenia pojazdu od 0-100 km / h

- To bardzo wszechstronny pomiar mocy, który umożliwia pomiar wydajności (kW / PS i Nm) silnika bez większego wysiłku i drogiego testu Dyno ławce

- Odczyt i kasowanie kodów błędów w starszych pojazdów Opla i Alfa Romeo OBD-1

- pulpit (zestaw wskaźników), dostosowane do sterowania dotykowego

- raport diagnostyczny

 

Języki ScanMaster-ELM:

Poniższa tłumaczenia są zintegrowane z programem:  niemiecki / angielski / czeski / duński / hiszpański / francuski / chorwackim / węgierskim / Włoski / Polski / serbski / turecki

ScanMaster-ELM lista samochodów:

  • Wszystkie samochody benzynowe zarejestrowanych w Unii Europejskiej od 2001 roku i oleju napędowego od 2004 roku, niezależnie od marki i modelu.
  • Pojazdy zarejestrowane w Stanach Zjednoczonych od 1996 roku.
  • Funkcje specjalne dla starszych OBD-1 Opel i Alfa Romeo pojazdów z roku ok. 1996-2001 (patrz opis powyżej).

Alfa Romeo, Alpina, Aston Martin, Audi, Arden, BMW, Brilliance, Buick, Cadillac, Chevrolet, Citroen, Chrysler, Daewoo, Daihatsu, Dacia, De Lorean, De Tomaso, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, General Motors, GMC Honda, Hummer, Hyundai, Isuzu, Jaguar, Jeep, Kia, Lada, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Lincoln, Lotus, Marcos, Maybach, Maserati, Mazda, Mercedes-Benz, Merkury, MG, MCC Inteligentne Morgan , Mini, Mitsubishi, Nissan, Oldsmobile, Opel, Peugeot, Plymouth, Porsche, Proton, Renault, Rolls-Royce, Rover, Saab, Seat, Skoda, Toyota, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo

Źródło:http://blog.obdexpress.co.uk/2018/09/12/fvdi-j2534-review-with-scanmaster-elm-on-ford-ecu/




Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy